Tuesday, March 23, 2010

寂寞

不知曾经何时,
寂寞走进我的心中,
在那里落地生根,
再也拔除不了。
虽然活在钢骨水泥中,
自小跟许多不同背景的人接触,
然而,
心里总是有一处空洞。
我曾经尝试许多不同的方法,
试着去填满这处被遗漏的心灵。
我没骗大家,
为了这个目的,
我甚至学坏过。
开心的时候,莫名的伤感会忽然地侵蚀我,
不让我拥有100分的开心。
伤心的时候,总是会有无关痛痒的事情降临,
好让我烦上加烦。。。
有时候真的很累,
看别人很累,
看自己更加累。。
我以为自己已经放得下,
直到后来,
我终究还是忘不了。。。
我到底该怎么办?!!
妈的!到底有完没完啊!
我真的受够了!

3 comments:

MICHAEL LIOW said...

haha...I know what u r missing in ur heart..it is 被爱的感觉.. that is why u felt lonely is it? haha

The Skatemusicianer said...

I can't understand TT

The Skatemusicianer said...

I just translated that on Google. Yo bro, cheer up! Sometimes other people are tired and weary, don't let that bring you down too much.. and uh, maybe I oso was very moody lately..sorry for that. Remember to do things you like also..encourage yourself, and be encouraged by God and His love. Take care. Happy Easter. It's a happy occasion!